Subject: Täpsustav küsimus seoses Harjumaa maavarade teemaplaneeringu kodulehega
From: Jürgen Kusmin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 15:47:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kodulehel:
<https://www.riigiplaneering.ee/maakonnaplaneeringud/harju-maakonna-maavar
ade-teemaplaneering/huvitavad-faktid>
https://www.riigiplaneering.ee/maakonnaplaneeringud/harju-maakonna-maavara
de-teemaplaneering/huvitavad-faktid on välja toodud, et umbes 100-meetrine
metsariba aitab kaitsta elamuid müra, tolmu aga ka tuule eest. Kahtlemata
on puittaimestikul helilaineid peegeldav mõju, samuti vähendab see tuule
kiirust ja tolmu levikut, hinnanguliselt siiski mitte nii tõhusalt kui
pinnasevall. Kas on olemas ka täpsemaid võrdlevaid uuringuid
puittaimestiku ja pinnasevalli efektiivsuse kohta müra ja tolmu
barjäärina?

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Planeeringute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>